2016 tavasza óta szervezünk szupervíziós képzési napokat az óvoda- és iskoalpszichológusok számára
-
2020 tavaszi szupervíziós nap témája
Hogyan dolgozhatunk a pszichológiai munkánkban a spiritualitásunk segítségével.
-
2019 őszi szupervíziós nap témája
Lelki immunitásunk megőrzése - Hogyan fogom jól bírni? Szupervíziós alkalmunkon a következő kérdésekkel, témákkal foglalkozunk: Mit szeretnék megvalósítani a tanévben? Mibe állok bele? Hogyan őrzöm meg lelki stabilitásomat segítői munkámban? Kiktől és milyen támogatást, együttműködést várok? Kiknek adok, kiket inspirálok?
-
2019 tavaszi szupervíziós nap témája
Kibontakozóban - elégedetten, kiteljesedve a munkámban... Hogyan tudok kiteljesedni, kibontakozni a szakmai feladataim közepedte.
-
2018. őszi szupervíziós nap témája
„Aki dudás akar lenni” – avagy mit tanulunk mi a klienseinktől Csoportos szupervízió iskolapszichológusi szakmai személyiségünk fejlesztésére
Szakmai életutunkra visszatekintve összegyűjtjük eddigi jelentős és kihívásokkal teli tapasztalatainkat. Körüljárjuk azokat a helyzeteket, melyekben a kliensekkel való munka által gazdagodhattunk önismeretben és szakmailag egyaránt. Ezekre az élményekre reflektálva tanulhatunk egymástól és tovább vihetjük azt a szakmai munkánkba.
-
2018. 04. 20-i szupervíziós nap témája
„Elég jó segítővé válni” - Csoportos szupervízió iskolapszichológusi szakmai személyiségünk fejlesztésére
A találkozás során – az eseteken túl – azzal foglalkozunk, hogy milyen lehetőségek vannak a szakmai szerep tudatos fejlesztésében.
Az iskolapszichológusi eseteken túl hívunk az alábbi kérdések feldolgozására:
- Hogyan reflektálhatok erősségeimre, szakmai értékrendemre, érdeklődésemre és erőforrásaimra?
- Hogyan integrálhatom mindez tudatosabban szakmai szerepembe, hogy elég jó segítő tudjak maradni?
- Mit jelent és hogyan tudom előmozdítani a szakmai fejlődésemet?
jelentkezés
-
2017.10.27-én a szupervíziós nap témája:
Csoportos szupervízió Mi a szerepünk az iskolai rendszerben és hogyan lehet ezt elég jól megélni?
A különböző iskolai interakciós helyzetekben (pl. tanár/diák -iskolapszichológus) mi a feladatom, szerepem, célom?
Hogyan találunk kapcsolódási pontokat az iskolában? Hogyan építsünk hálózatot, teamet?
Ki ktől, hogyan kaphatunk (pozitív) visszajelzéseket a munkánkra?
Mi vesz el energiát? Mi lelkesít? Hol vannak a határaink?
a résztvevők véleményei
-
A 2017.02.27- i szupervíziós nap témája:
A szakmai személyiség fejlesztése és esetmegbeszélés volt. A foglalkozás céljai:
- szakmai személyiség kölcsönös támogatása, fejlesztése, egymástól tanulás;
- konkrét esetek megbeszélése különböző technikákkal (pl.: reflektív team, akvárium módszer);
- jó gyakorlatok megosztása;
- a szupervízió és intervízió működésmódjának átgondolása, megtapasztalása;
- egy iskolapszichológusi hálózat lehetőségének felvázolása.
a résztvevők véleményei
-
A 2016.03.07- i szupervíziós nap témája:
Csoportos szupervízió az iskolapszichológus szakmai kompetenciájának növelése érdekében
A foglalkozás céljai:
- szakmai személyiség kölcsönös támogatása, fejlesztése, egymástól tanulás;
- konkrét esetek megbeszélése különböző technikákkal (pl.: reflektív team, akvárium módszer);
- jó gyakorlatok megosztása;
- a szupervízió és intervízió működésmódjának átgondolása, megtapasztalása;
- egy iskolapszichológusi hálózat lehetőségének felvázolása.
a résztvevők véleményei